La Setmana del Comerç serà un reconeixement d’aquesta funció social, que vindrà farcit de propostes engrescadores, tant per als treballadors i treballadores del sector, com per al conjunt de la ciutadania. En què consistirà la Setmana del Comerç? Ens en parla la Sra. Bàrbara Minoves Activitats del món associatiu: Les associacions d’arreu del país organitzaran activitats dinamitzadores coincidint amb la Setmana del Comerç. MÉS INFORMACIÓ AL LINK http://www.ccam.cat/ca/Cos/areesactuacio:comerc:setmana_comerc_2017 Sumar entre sectors i guanyar presència, tant en un altre carrer, com a la premsa i a les xarxes socials. L’objectiu: Gaudir d’un espai que no te res a veure amb la oferta habitual del comerç, treballar la creativitat i la promoció amb altres empresaris pot donar grans oportunitats de negoci entre el participants. Els que ja van participar la primera edició, aquest any han anat més lluny de l’objectiu (ex. Señor/ Sala Team) amb la presencia d’un nou Land Rover Discovery davant de la botiga Señor, i vestits a mida exclusius pels clients del nou cotxe. Tot un creuament de clients que ens porta a l’objectiu de M+C, potenciar la promoció econòmica del sector del retail a la ciutat. Arriscar en fer les parelles ha estat l’objectiu ( joieria-animals, llenceria – perruqueria, roba-alimentació…) Annexem llistat de parelles. Dins la setmana del comerç hem inclòs una activitat que aporti un plus als que han participat com a comerç actiu en projectar novetats i sinergies. Per aquest motiu, el proper dimecres 22 de març, oferim una MASTER-CLASS a càrrec d’Andreu March, especialista en VISUAL MERCHANDISING en diversos sectors del retail d’alta gama (Santa Eulàlia Bcn, Sebago, North face…) I l’organitzarem, com no, en un entorn singular, seguin la línia dels Aparadors Creuats. Ho farem a la sala d’exposicions D’ART, del c/ Guimerà, 26-1r oferint una formació exclusiva de nivell universitari als concursants d’aquesta edició. El concurs: Un jurat determinarà, segons la tipologia dels sectors, el contrast i la creativitat dels participants (si guanya la teva parella, guanyes tu) La publicitat, (Instagram, Facebook, etc.) la premsa, la dinamització del concurs, l’organització i el premi, aniran a càrrec de M+C A més, farem participar la clientela, mitjançant un concurs fotogràfic de Facebook M+Ç formarà les parelles. I ho comunicarà abans del 13 de març L’assessorament, organització i coordinació ha estat càrrec de M+C El dia 20 de març els aparadors hauran d’estar muntats, i mantenir-los durant els dies de l’exposició, que finalitzarà l’1 de d’abril (ambdós inclosos) Segona edició d’Aparadors Creuats a Manresa dins de la “Setmana del Comerç”
Entre els propers 20 i 26 de març tindrà lloc la primera edició de la Setmana del Comerç, una iniciativa pionera i de país, que concentrarà en pocs dies un bon nombre d’esdeveniments de promoció, d’intercanvi d’idees i experiències, o senzillament espais de trobada arreu del territori català.
Manresa intercanvia aparadors per potenciar el comerç www.elsetmanari.cat
Cinquanta-dos establiments participaran en la segona edició d’Aparadors Creuats www.regio7.cat
L’Aparadors Creuats creix i entra en el programa de la Setmana del Comerç www.naciodigital.cat
Aparadors Creuats a Manresa dins de la SETMANA DEL COMERÇ